چشم به راه

خدا به همراهت ...

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۴ ق.ظ

سلام

سلام آقاسیدگل

حرف های اصلی بماند برای بعد. بماند سر فرصت. به شرط حیات یک روز می نشینم و خاطرات م از تو را می نویسم. از همان مهر 87. از روزی که بعد از کلاس شیمی عمومی تو رای آوردی و نماینده 87 ها در انجمن علمی شدی تا همین چند روز پیش که در دفتر مکانیک باید می خندیدیم، حرف می زدیم، از همه مهم تر و سخت تر بغض نمی کردیم ...

شاید نشستم یک " ثانیا که ... "  برای تو نوشتم ...

خلاصه حرف زیاد است و فعلا وقتش نیست ...

فقط همین را بگویم این روزها، وقتی رفتنت را باور کردم، بعد از سال ها حسی قدیمی سراغم آمده است. حسی که فقط یک کلمه می تواند آن را معرفی کند: غربت. آقاسید، تو سفر کرده ای و رفته ای و من حس می کنم دوباره غریب شده ام ...


راستی آقاسید خدا به همراهت ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۲
مهدی غلامی

آقاسید

نظرات  (۴)

۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۹ علیرضا مهری
سلام
بر میگرده از دلتنگی در میای
انشاء الله

بسم الله

سلام علیکم

دقیقا کجا رفتن ایشون؟

اولش فک کردم . . . بعدش که نظر آقا مهری رو دیدم . . . .

پاسخ:
سلام علیکم
دقیقنش که مهم نیست!
یه چندسالی ایران نیستند!

خب خدا رو شکر!

نصفه جون کردی ما رو!!

عه من این رو کاملا اتفاقی دیدم الان
خیلی اتفاقی
.
.
.
آقا مهدی عزیز... انصاف بده... مگه وقتی بنده ساکن تهران بودم، خیری از این جانب به شما می رسید که الان اینطور می فرمایی عزیز
.
.
. این رو هم از قول من فراموش نکن تا برگردم:
اگه خیالم از حضور افراد سالم و خالصی مثل تو توی مملکت عزیز، راحت نبود، شاید حتی اینطور موقتی هم، رها نمی کردم... :)

ارادتمند شما...

پاسخ:
آقاسید عزیز
فعلا وقت ندارم "ثانیا که ..." رو بنویسم، وقتی نوشتم یادآوری می شه که چه خیوری! از جانب شما به ما می رسید و می رسد ...

در مورد رفتنتون هم:
آدم راست گو حکما راست می گه، آدم درست کار، حکما درست کار می کند ...

در مورد سلامت و اخلاص حرفی نزنم بهتر است!

ارادتمندم شدید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی