چشم به راه

هم اتاقی

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶ ب.ظ

سلام

امروز رفتم دیدن یکی از رفقا.

گفت یه توصیه از من بشنو. با کسی که دوست ش داری هم اتاقی نشو، چون دید خوبی که نسبت بهش رو داری از دست می دی.

من هم راستش این تجربه رو داشتم. قبلنا که بیشتر سیاه و سفید بین بودم، نقاط ضعف رفقام خیلی حالم رو می گرفت و بارها شده بود که وقتی وارد زندگی بعضی از رفقام می شدم، کلی نگاه م بهش عوض می شد و حالم گرفته می شد. به هر حال ژست شیرین مخالف رو گرفتم و یکی دو تا مثال نقض از تجربیات م براش گفتم. گفتم که داشتم رفقایی که هرچی بیشتر وارد زندگی شون شدم، ارادت م بیشتر شد بهشون ... و واقعا هم این جور بود ...

بعدا با خودم یه کم فکر کردم که اگه خودم با خودم هم اتاق می شدم! چقدر نسبت به خودم متنفر می شدم  ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۶
مهدی غلامی

نظرات  (۲)

خیلی عالی تموم کردیش
بدترین هم اتاقی که میتونم برا خودم در نظر بگیرم خودمم
هیچی 
صبح ساعت پنج از خواب بلند میشدی و با اون تن صدای خسته شروع میکردی خودتو صدا زدن
-مِهدی، مِهدی، مِهدی
- مَهدیم مَهدی
:)
پاسخ:
عالی بود، عالی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی