چشم به راه

هوا سرد شد ...

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ

سلام

روزهای اول که با کیف لب تاپ و ... از کنارشان رد می شدم، کمی می ترسیدم ...

بعد ها جرات پیدا کردم این چند ثانیه ای که از کنارشان رد می شدم با دقت بیشتری نگاه شان می کردم ...

وقتی امروز دیدم نیستند، نمی دانم چرا دلم یهو ریخت ...

آخه طرحی چیزی هم در حال اجرا نبود که بخواهند جمع شان بکنند ...

کارتن هایشان هم نبود ...

تازه یادم افتاد دیروز از رادیوی تاکسی شنیدم قرار است هوا سرد شود ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
مهدی غلامی

نظرات  (۱)

۰۸ دی ۹۴ ، ۲۱:۴۷ چشم به راهم ...
:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی